Jag tänkte såhär.. I o med att jag varit väldigt stressad sista tiden så vill jag bara göra sånt som JAG VILL göra men sånt som inte blivit av pga en massa Måsten (i min hjärna iaf).

Jag började med att pyssla om min röda näsa o vägrade smink för att min hud skulle få VILA från allt grej jag annars smörjer in den med dagligen.
Sedan åkte jag o handlade mat/bakgrej helt osminkad (kände att de va som en slags övning för mig sj att försöka inte bry mig om vad andra tycker o tänker, antagligen så va de väl ingen som brydde sig, men hursomhelst kändes de super)
Man kan ju kanske fråga sig varför jag åker o handlar på min dag?! Men alla vet ju att man mår bra av mat så de kändes liksom helt självklart ;)
o nu väntar lite bakning :) som jag längtat!! Jag återkommer med resultatet :)
Tjing tjing!!

Kommentera

Publiceras ej